onsdag den 10. april 2013

Hawaii day 2&3!

- It gets better every day!

I går (mandag) havde vi en lang kulturel dag foran os.
Først stoppede vi ved det kongelige slot (altså dengang det var et monarki der regerede her på øen), det var ret sejt, fordi bygningen var inspireret af Hawaii og lignede derfor en vulkan. Det er derfor en af de eneste regeringsbygninger der ikke ligner sådan et normalt hvidt hus, men istedet har prøvet at indfange og repræsentere Hawaii's skønne aura :D

Derefter kørte vi til Dole plantagen. Dole gror yummy ananas'er.
På plantagen havde de også en "Pineapple whip" hvilket var en slags is, men uden nogen form for  dairy i og den smagte SÅ GODT! Sådan heeeel blød og ananas'et T3T

Så kørte vi til Halewa, eller noget deromkring, som er en hyggeligt lille by.

Derefter så vi en masse strande. Bla. stranden hvor den fjerde "Pirates of the Caribbean" blev optaget - pææææænt sejt!

Til slut kørte vi til et Polynesisk kultur center hvor der var en hel masse shows fra de forskellige originale polynesiske lande, og vi lærte også at spille en sang på Ukulelee og danse hulahula :D

I dag (tirsdag) tog vi så til den LÆKRESTE strand (!!!!) - Kailua Beach.
Sandet var helt hvidt, vandt total turkis og himlen blå. Der tilbragte vi hele dagen og om aftenen spiste vi så på Hard Rock Cafe :D

Det lykkedes mig at tilskrabe den sygeste solskoldning på mavsen - av. Jeg ved ikke helt hvordan det skete fordi jeg havde solcreme på og jeg lå alligevel på maven det meste af tiden så det var ikke fordi den var stærkt påvirket af sol. Sært!

Jeg nyder stadig hvert et sekund her og jeg kan ikke fatte at vi allerede har været her i 4 dage.. wuuut!
Jeg elsker bare solen og varmen og havet og stemningen - det hele!:D

Nå.. Nu er jeg træt og skal tidlig op imorgen.

Cuuuuuu :I
- Maja

4 kommentarer:

  1. Hejsa :-)
    Jeg er en pige på 15 år, som om lidt over et år skal være udvekslingsstudent i USA :-)
    Jeg ville høre, om du havde en e-mail, som jeg kunne sende nogle spørgsmål til omkring nogle foreskellige ting i forbindelse med udveksling i USA :-)

    Mvh. Anne-Louise

    SvarSlet
  2. Hej!:D

    Self kan du det!! Gid det var mig der skulle afsted igen....

    Min email adresse er: meandmycake@hotmail.com

    Og hvis facebook beskeder er nemmere, så kan du bare adde mig: Maja Ørslund :))!

    SvarSlet
  3. Hejsa :-)
    Tak fordi du svarer så hurtigt <3
    Skriver nok en e-mail til dig senere idag eller imorgen :-)

    Haha, ej glæder mig også utrolig meget :-)
    Det bliver så spændende!!

    SvarSlet
  4. Jeg ville bare lige minde dig om, at jeg har sendt en e-mail med millioner af spørgsmål og jeg håber du svarer snart :-)
    Skal nemlig til at vælge 3.stat (og tilmelde mig til explorius) og det er så sygt svært, og håber meget at dine svar kan hjælpe mig<3

    God onsdag :-D

    Mvh. Anne-Louise

    SvarSlet