mandag den 13. august 2012

Eleven days!!

Elleve dage.. Eleven days.. Elf Tage..
- Det er jo sygt!

Ej men, i hvertfald så er 11 dage bare ikke særlig lang tid 8D
Jeg har efterhånden sommerfugle i maven hver ENESTE dag og det tager en time ekstra at falde i søvn end det plejer, fedt -.-
Men jeg glæder mig som et lillebarn i Disneyland lavet af skumfiduser..
- If you know what I mean?
As a matter of fact, så ska' jeg heldags aktiviteter hver eneste dag indtil d 22+23, hvor jeg så ska' pakke, fordi jeg ved at hvis jeg en dag ikke har noget at lave så æder sommerfuglene mig op :(
Og det går jo ikke kan man jo sige!

De tre ting jeg frygter allermest ved at tage afsted er:
1. At blive fed, lol
2. Forandre mig på den DÅRLIGE måde. Altså sådan at man ikke har den samme connection med sine bedste veninder som inden man tog afsted. Self vil jeg gerne forandre mig, blive mere moden osv. det er jo en del af oplevelsen! Men vil også gerne være gode gamle Maja når jeg kommer hjem igen!:-D
3. At starte med at ødelægge alle Fensters ting. Jeg er en stor omvandrende ulykke, jeg er SÅ klodset og uheldig! Så skal virkelig koncentere mig i starten om ikke at smadre alt :I

Så deeeet..
11 DAGE OMG!!

Cuuuuuuu :I

Ingen kommentarer:

Send en kommentar