mandag den 27. august 2012

Endnu mere New York!:-D

Det er nu søndag aften omkring klokken 22 og jeg sidder stadig på hotellet i Newark og skriver fra den kæmpe seng med de mange puder som jeg har helt for mig selv!:-D

Det har været to superfede dage i NYC.

Lørdag kørte vi rundt i Upper Manhatten tror jeg det var.. Vi gik en tur i Central Park, så Friends bygningen (Spoiler alert) og fik fortalt at Friends åbenbart IKKE er optaget i NYC :( Men i L.A og de bare har brugt bygningen i NYC.
Bagefter shoppede vi i Times Squre og 5th avenue ;)
Købte a slice of pizza til frokost - for det bliver man ligesom nød til når man er i New York igos?:-D

Søndag var vi så et andet sted på Manhatten (lol jeg er så ringe til at huske sådan nogle ting.. xD Jeg kiggede også en masse af mine billeder igennem og kunne ikke huske hvilke bygninger der var hvad :I De kan forresten ses i min facebookgruppe, hvor der også er småopdateringer n' stuff)
Vi sejlede til Staten Island, forbi Liberty Island og så Frihedsgudinden.. Så så vi også de nye bygninger til World Trade Center og Ground Zero.
Vi var ude forbi Brooklyn Bridge, ovre Manhatten bridge. Vi var faktisk rimelig godt omkring i dag..
Vi afsluttede i SoHo hvor vi shoppede..

Og selvom jeg har været i NYC og shoppet i alt 12 timer har jeg kun købt en kjole (hold nu op), et par shorts og en eyeliner. WOHOO!
Har nemlig en hvis major back to school shopping med min værtssøster i løbet af ugen.

Skal op forfærdeligt tidligt imorgen (kl 3) og flyve kl 7.30.
Glæder mig SÅ meget til at møde the Fensters imorgen!:-D

Cuuuuu :I
- Maja








(husk at klikke på billederne, så bliver de større ;) og.. jeg ligger ikke så mange billeder herind på bloggen da det tager SÅÅÅ lang tid at uploade! Så bliv medlem af min facebookgruppe, det er der det gode er!:-D)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar