fredag den 21. december 2012

Træsko

HEY THERE!

Siden sidst er der faktisk sket ret meget.. faktisk..

Jeg var jo som sagt til racquetball turnering lørdag og juleshopping søndag.
Mandag var bare en hel normal mandag - så vidt jeg husker.. Eller det passer så ikke, vi lavede et eller andet mandag, men eftersom jeg har en hukommelse som en guldfisk kan jeg ikke huske hvad, lol. xD

WELL! Tirsdag var jeg til racquetball...
Onsdag var jeg til racquetball og bandkoncert, woohoo! Så der kommer nok snart en lille video ind på facebook med vores koncert, og det er jo altid et godt grin!;)
Desværre fik jeg ikke alle tre sange optaget som vi spillede pga. jeg havde glemt at tjekke mit kamera for hukommelse, så efter 1,5 sang var der altså ikke plads til mere!

Onsdag gik der også rygter om at den efterfølgende dag, vores sidste skoledag inden juleferien, (JEP JEG HAR JULEFERIE NU, SWEEET!) at der måske ville foregå et skoleskyderi o:
Det var et rygte der fluerede hele onsdag og det medførte politi über alles og vi manglede halvdelen af skolen torsdag. Hvilket ikke var helt dårligt for det betød at vi fik en masse ekstra credit i diverse klasse bare for at møde op, HÅ! Og efter det lavede vi egentligt ikke så meget andet end... tja.. ingenting :-D

Som i nok kan regne ud skete der IKKE noget skoleskyderi, det var heldigvis bare et rygte og den eneste grund til det blev taget seriøst var omstændighederne. Dvs. det skoleskyderi der foregik i Connecticut... connecitut.. Conneticut.. Hvordan man så lige staver det vides ikke.... men i ved hvad jeg hentyder til!
Og at "Jorden går under" imorgen. Det er så dumt.. xD

HVIS! Jorden går under imorgen, giver jeg livslang permission til at kalde mig Bob.. Eller træsko.. Det bestemmer i selv c:

UHHH! NU KAN JEG HUSKE HVAD JEG LAVEDE MANDAG! Vi fik Just Dance 4 til Wii, så vi spillede Just Dance hele aftenen, tiihi.. OG! Det begyndte at sne! Sneeeeeeeeeee! Jeg ææææææælsker sne, jeg æææææælsker også sommer, men jeg elsker især sne.. duften, synet, det hele!
Vi håbede på at få snefri tirsdag, desværre var det ikke situationen.. suk.. Men vi fik da 2 hours delay! Så vi skulle først møde ind 9.40 og derefter varede vores timer kun 35 minutter, yay!

Alt for nu, kun 4 dage til juuuuuul!! GOD JUL! MERRY CHRISTMAS! WHATEVER!

Cuuuuuu :I
- Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar