mandag den 25. marts 2013

Jeg er her endnu!

Hej igen!
- Ja, jeg er her altså stadigvæk!;)

Efter et par opfordringer har jeg endelig taget mig sammen til at skrive et nyt blogindlæg, haha. Syntes dog jeg er lidt undskyldt eftersom min computer har været lidt dum her på det sidste.

Jeg fyldte 17 for 20 dage siden. Det var vel fint nok xD
17 er ikke rigtig noget specielt, 13,14,15 & 16 var alle "Specielle" fødselsdage og så falder man lidt ligesom ned i et hul ved 17.
Fenster's og USA var dog gode til at gøre den speciel :D Det er lidt noget mærkeligt noget at holde fødselsdag i anderledes omgivelser end de forrige 16 fødselsdage. Forandring fryder som man siger ;)

Vi fik en af mine amerikanske livretter til aftensmad - Grilled cheese sandwiches! Det er så enkelt og usundt, men smager simpelthen bare dødlækkert, mååååms!
Til dessert fik vi 100% hjemmelavet lagkage. Herover har de jo hverken pulver lagkage creme eller pap lagkage bunde så jeg måtte i køkkenet. Og enhver undskyldning for at gå ude og pusle og eksperimentere med kager siger jeg altså heller ikke nej til!

Søndagen efter min fødselsdag inviterede min områdesrepræsentant på middag. Hvad jeg ikke vidste var at det var et surprise "party" (som i at hun havde holdt hemmeligt at der også ville være nogle af mine gode venner tilstede).. Efter en solid amerikansk burger, blev restauranten helt stille og en tjener annoncerede min fødselsdag.. Hvor de derefter fik mig til at ridt rundt på en skide træhest mens tjener og gæster sang fødselsdagssang og bagefter satte en sundae med stjernekaster foran mig.. Åh jo.. Det skete.. NØJ hvor var jeg ved at dø af pinlighed!!!

Well; det var jo meget amerikansk, og ligesom i filmene, så sjovt at opleve,
Men er sgu nok blevet traumatiseret for livet xD Jeg er jo ikke ligefrem en af de mest "show off" personer..

Denne uge er det springbreak så jeg slapper bare af og nyder livet med shopping, gå-ture og film :D

På fredag eller torsdag ska' jeg til Portland og et eller andet kunstmuseum med Anna. Og den dag vi ikke tager derhen har jeg endeligt overtalt mig selv om at lave noget DANSK mad.
Hakkebøffer med bløde løg, kartofler og soooovs. Jeg har aldrig prøvet at lave nogle af delene før så deeeet.. Men det kan sgu ikke være så svært at forme nogle bøffer og kyle dem på panden!
Om 12 dage ska' jeg til Hawaii, YAYAYAYY! Det bliver altså godt.

Håber alle er vel!

Cuuuuu :I
- Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar