søndag den 31. marts 2013

Spring is coming to town!

- And I like it!!

Her den sidste uge har vi simpelten haft SÅ skønt vejr! 18-23 grader og skyfri himmel, så lækkert, og jeg nyder det imens det varer!

I dag er påskesøndag så vi var i kirke imorges, klokkekoret spillede to sange og det gik egentligt okay sårn alt i alt xD
Senere skal vi spise "Påskefrokost" som i, ikke hvad vi danskere forbinder med påskefrokost, men istedet lækker frokost på påskedag - spinach ravioli og cheesecake <3
OG bagefter det skal jeg gennembanke Ryan og Deann i Settlers. Jeg praler normalt ikke, men jeg er sgu god til Settlers så nu håber jeg at jeg kan beholde min ære og vinde :D

I påskeferien har jeg været to gange "downtown" i Portland. Første gang var sidste lørdag hvor Annåa og jeg tog på Saturday Market som er et market der minder lidt om et mix imellem Christiania's julemarked og Camden marked i Londong.. måske? Der er i hvertfald små boder med mad, hjemmelavede smykker, malerier, tøj, dufte - you name it!
Bagefter tog vi til Pioneer Place og shoppede igennem og derefter i Lloyd Center og shoppede igennem, kun afbrudt af et besøg hos Starbucks og et par billeder af diverse små dyre-skulpture :D

Den anden gang var i fredags hvor vi tog til Portland's Art Museum og var meget sofistikerede. Igen efterfulgt af et besøg hos Starbucks. Haha. Jeg kommer altid til at savne Starbucks når jeg kommer hjem! Jeg ved godt vi har også kaffe caféer i DK, men en kop kaffe der koster jo det dobbelte af her!

Ellers har jeg bare slappet af, læst og gået ture i det dejlige vejr :)

Vi har også fri imorgen, (mandag 1 april) og Nej det er ikke en aprilsnar! Så imorgen skal jeg lave alle de lektier som jeg har udsat indtil videre, suk..

Om mindre end en uge smutter jeg til Hawaii, og skal ned og nyde deres sol. Jeg glæder mig til at se hvad Hawaii kan byde på.. Og til at komme i det krystalklare vand!! WOOOHOOO!!!

God påske!:))

Cuuuu :I
- Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar