søndag den 14. oktober 2012

Hoooomecoming!:-D

- I weekenden var der jo som sagt homecoming..

Det startede fredag (hvor vi af en eller anden ukendt grund havde fri om dagen :I) med et football game hjemme. Vi spillede mod Liberty og for en sjælden gang vandt vi faktisk?! Hvilket er ret fantastisk siden vores football team sutter...

Det var rigtig hyggeligt, og der var god stemning! I halvlegen var der floatparade. Hver årgang havde arbejdet på en flot der kom kørende ind på banen, Senior's var helt sikkert den fedeste!:-D
De var bygget på homecoming themet "Rock of ages" så der var neonlys og oppustelige guitare. Tog et par billeder, jeg lover jeg nok snart skal ligge billeder ind! Det er bare såååå tidskrævende, suk..

Lørdag var der homecoming dance!
Jeg tog over til Kristina ved 18 tiden og vi gjorde os klar sammen!:) Dancen varede fra 20-23, og det var egentligt ok.. Nu er jeg jo ikke den store danser, og man lavede ikke andet end at danse, så deeet..
Bagefter tog vi hjem til Kristina og spiste oreos og så film!!:-D Så selvom selve the dance ikke var så spændende, så var det awesome at gøre sig klar sammen og bagefter sladre og chille!;)
Derudover - amerikanere.. tsk.. De danser, en anelse, hrm, vovet... Hvilket var rimelig upassende at kigge på xD
Og det er mærkeligt, med alle de restriktioner de har her, at de så danser sårn - når der er lærere til stede?! Hvad sker der for det..

NÅ! Men alt i alt var det hyggeligt nok!:)

Fra på onsdag af har vi "early release" hver onsdag - hvilket vil sige at vores timer varer mindre, og vi har fri 13:44 istedet for 14:40 om onsdagen, sweet!

UH OG! Jeg har fundet en app, så jeg kan sms og ringe gratis (så længe der er internet) med andre der har appen - og det er ret så rart!

Cuuuuu :I
- Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar