søndag den 7. oktober 2012

Racquetball!

Nuff said!

Jeg har min første racquetball træning på søndag/imorgen! Det er kun en indledende træning for at se om det er  noget for en osv, men alligevel, det bliver spændene :-D

Og så tænker man sikkert nok, ja flot, men hvad er racquetball?
Godt spørgsmål! Jeg har ingen idé 8D
Noget med en gummibold.. og en ketcher.. Lidt ligesom squash.. Det er i hvertfald den viden jeg har fået indsamlet indtil videre.
Nu er dit andet spørgsmål sikkert, "Ok.. så hun deltager i en sport hun ikke aner hvad er?"
Og igen! Det er nemlig korrekt! Jeg har bare fået fortalt at det er en god sport hvis man har spillet badminton.
Og siden jeg savner badminton helt urimeligt, frygteligt meget - besluttede jeg mig for at melde mig til det :-D

Vi har homecoming week/spirit days næste uge, which means. At vi skal klæde os ud hver dag til et emne, fredag har vi fri og om aftenen er der homecoming game. Lørdag er der homecoming dance, og bagefter skal jeg hjem til Kristina (en awesome slovakkisk udvekslingsstudent) og ha' en sleepover der involvere alt hvad vi kan komme i nærheden af, af oreos og "Find Nemo"
HÅ!
Homecoming dance-dresscoden er forfærdelig - Rock of ages.
Men jeg har fundet en riiiiimelig sej kjole anyway. Nu mangler jeg bare lige at smide alle de cinammoncrisp cereal, chai lattes og bagels inden fredag, lol.

Spirit days!
Mandag - Gender Defender! Piger skal være i lyserød og drengene skal være i blå.
Tirsdag - Classy day! Man skal være i "fint" tøj.
Onsdag - Stop Light Day! Rød: Optage, Gul: Kompliceret eller crush, Grøn: Single
Torsdag - Pioneeres pride! Seniors: Sort, Juniors: en eller anden farve jeg ikke ved hvad er, Sophmores: Hvid og Freshmens: Grå

Ska' nok tage noge billeder og lægge ind!:)

Jeg var total overskudsagtig og bage smor'es cupcakes i dag fra min nye cupcake-kogebog. YUM!! Det var en vanilje cupcake med chocolate chip og grahamcrackers, en grahamcracker crust i bunden, marshmallow frosting på toppen, en stykke mælkechokolade placeret i midten og drizzled med chocolate sauce.
Anna tager et billede imorgen, hun er for vild til alt det dér billede noget! Skal nok også ligge det ind!:-D

Cuuuuuuu :I
- Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar