onsdag den 9. januar 2013

Bus.

Hey there!

Så er hverdagen så småt begyndt igen efter en rigtig dejlig lang juleferie!:-D

Jeg havde glædet mig i lang tid til at tage en autentisk, gul, amerikansk skolebus til skole hver morgen - det er jo noget man
ser på film!
Min lykkelige bobbel er efterhånden blevet punkteret, mast og trampet på!
Først og fremmest, så er vores bus propfyldt med larmende, stinkende elever på vej hjem.. Og hvis det ikke var nok! Så er bussen nu begyndt at komme 10 minutter tidligere end normalt..
Igår kørte den forbi vores hus 6.46 (dvs vinikke nåede den og den skal normalt være her kl 6.50) og i dag holdte den på stoppestedet kl 6:40!!!!!

Jeg kunne self gå til skole, men der er en kæmpe grim bakke i vejen + alle mulige andre småting..

MEN HVA' FAEN! Hvis der er det eneste jeg kan klage over, så går det nok!;-)
Alt andet er stadig helt fantastisk og jeg nyder hver eneste dag! (Med undtagelse for mandag måske, men cmon, hvem hader ikke mandage?)
Jeg kan ikke få ind i mit hoved at jeg næsten har været her i 5 måneder, og at halvdelen af mit udvekslingsår næsten er gået!
På den anden side så føles det som om jeg har været her altid.. Hmmmm..
Tid er sgu noget mærkeligt noget!

Go' onsdag alle sammen! Jeg vil nyde min eftermiddag på toppen af Mt Hood susende ned af sneklædte pister. HÅ!

Cuuuu! :I
- Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar