torsdag den 17. januar 2013

Endnu en tur op!

- Jep, for onsdag er det jo skidag!:D

Saa igaar var jeg igen oppe paa Mt Meadows for at pistefraese.
Denne gang var vejret super super smukt! Meget mildt, og skyfrihimmel. Sneen der imod var rimelig iset xD
OG JA MOR! Jeg fik koebt mig et par goggles ;)
Fejlene fra sidste tur var blevet rettet, saa vi var hjemme i god behold kl 21.45.

Som i nok allerede har lagt maerke til saa mangler der lidt danske bogstaver i dette indlaeg. Faktum er, jeg sidder i min creative writing class, vi er igang med at skrive en Sci-Fi story, og i dag skulle vi egentligt have lavet noget andet stuff, men vores laerer besluttede altsaa imorges at Nej da, vi skulle fortsaette vores historie. Hvilket jo ville har vaeret fantastisk - hvis jeg havde vidst det igaar.
Min historie ligger paa min computer, og jeg har ikke min computer med i dag fordi vi foerst have planlagt at lave noget andet. Suk..

Saa nu maa jeg finde en maade at faa 50 minutter til at gaa paa, uden at hoere musik eller andet der involvere hoeretelefoner. Hvilket er en skam fordi jeg har en saeson "how I met your mother" paa min USB noegle, men eftersom vi ikke maa have hoeretelefoner i blev det altsaa til et blogindlaeg istedet!
Og det er vel en form for creative writing, igos?8D

Denne weekend er en tredages weekend, WOOHOOO, pga det er Martin Luther King dag paa mandag - ja jeg klager da ikke!
Jeg kan rigtig godt lide den amerikanske High School og alt det der, men fridage er nu altsaa bedst :I
Nu vi snakker om fridage - vi skal kun i skole 1 mandag hele februar, de andre tre mandage har vi fri pga alle mulige maerkelige aarsager :D

Naeste uge er der States Championship i racquetball, og ugen efter er der finals.

UH! Forresten, I skulle goere jer en tjeneste at oversaette blogindlaegget til engelsk (hoejre hjoerne). Deann opdagede hvor latterlig google translate er, og viste mig det!xD Det er altsaa virkelig sjovt naar man ved hvad der skal staa, og saa se hvordan google translate oversaetter det, lol..

Btw! En af mine rigtig gode veninder fra DK har fødselsdag i dag, TILLYKKE SØDE EMILIE!!:)<3

Cuuuuuu :I
- Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar