onsdag den 19. september 2012

Another week left behind..

- Ja, så gik der altså endnu en fantastisk uge i Sandy!:-D
Sååååå, hvad fik jeg den til at gå med?
Hverdagene var bare hverdag. I skole, lektier, spise, bade og sove.
Der var ingen youth group torsdag, men det er ok. FORDI! Denne torsdag! Skal vi ud og Lasertag'e!!:-D
Jeg har aldrig prøvet det, men de taler hele tiden om the i How I Met Your Mother, så jeg glæder mig for vildt til at prøve det ;)

Lørdag var jeg en "frivillig medarbejder" til sådan noget Compassion of Sandy. Alle kirkerne i Sandy og omegn gik sammen og lavede aftaler med læger, kiropraktere og tandlæger om at komme og give gratis hjælp til de mennesker som ikke selv har råd til health care like that.
Mit job bestod i at lave smoothies, uddele flyers og stå med et skilt. Nårh ja, og afprøve massagestanden, håhå!
Min vagt var kun på 2 timer, men jeg tror jeg var der omkring 3.
Ellers lavede jeg lektier - woohoo..

Søndag var der et orientation meeting/pool party potluck med min områdesrepræsentant og nogle andre udvekslingsstudenter fra ICES.
Det var super hyggeligt, dog var der ingen af os der badede, selvom vejret var til det!
Her er generelt 25-30 grader for tiden, ahhhh.. Lige mig :I
Mig og 3 andre aftalte  at tage til Hawaii når den tur bliver offentligtgjort (der er hvert år en tur med ICES til Hawaii), desværre er den rigtigrigtig dyr! Så nu må vi se om det bliver til noget :)

Jeg er så småt begyndt at vende mig til skolesystemet, de tidlige morgener og i det hele taget alt det dér rutine noget..

Det var vidst alt for nu. Hvis der er noget specifikt I gerne vil vide er I velkomne til at skrive en kommentar eller sende mig en besked over enten facebook eller email!:-D

Cuuuuu :I
- Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar