søndag den 9. september 2012

Første football game!

- Og vi tabte :I

I fredags var første football game, super excitning!
Anna, to af hendes veninder og jeg tog i fredags til årets første football game, og for mit vedkommende det første nogensinde, yay!:-D

Jeg fandt ret hurtigt ud af at man ikke rigtig "så" kampen, først og fremmest fordi football er et megetmeget kedeligt spil -.- (en spiller har bolden 2 sek før han bliver jumpet af alle de andre) men også pga at vores hold sutter, lol.
Så man mingler faktisk bare med alle de andre fra skolen, rigtig hyggeligt!:)
Vores skoleshop var der og man kunne også købe snacks og drikke!:-D
Vi skulle rigtig ha' haft en sleepover, men eftersom det var afslutningen på første uge i skole var vi alle pænt trætte, så vi droppede det 8D

Vejret er rigtig lækkert, 25-30 grader og soooool :I
Desværre er det virkelig koldt om morgenen når vi står og venter på bussen xD

Uhmm.. Jeg lavede lektier stortset hele lørdag - jubeh. I dag har jeg været i kirke og bare slappet af..
Imorgen gruer en ny skoleuge, jeg tror aldrig jeg vænner mig til at stå op kl 5:55 - suk..

Ellers går alting stadig godt, jeg nyder at være her og for hver dag der går føler jeg huset bliver mere og mere som hjem :)

Jeg har smagt en pretzelroll! YUUUUM! Det er en pretzel, men som en bun! Det er gode sager..
Nårh ja, og på vej hjem fra kampen købte vi en Arizona med mango <3 (En dåse.. med mangojuice/isthe agtig ting)
Jeg må snart finde en løsning på mit vandproblem, har ikke rigtig drukket vand (ud over som the) siden jeg ankom pga vandet smager af klor, ad :c

Cuuuuuuu :I
- Maja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar